Service Delivery Manager

Service Delivery Manager

Dla naszego Klienta, firmy z branży healthcare pochodzenia skandynawskiego, znanej ze swojego innowacyjnego podejścia do biznesu i wysokich standardów pracy, poszukujemy osoby na stanowisko Service Delivery Manager. SDM będzie pracował w zespole należącym do zespołu IT Service Management zlokalizowanego w Warszawie i uczestniczył w globalnej tranzycji i transformacji procesów IT.

Zakres obowiązków:

– Nadzorowanie usług dostarczanych przez partnera;
– Dbałość o zapewnianie jak najwyższej jakości usług IT;
– Udział w projekcie transformacji IT: koordynacja projektów związanych z migracją systemów, serwisów i procesów, mapowanie procesów, optymalizacja działania systemu ITSM, przekazywanie wiedzy, zarządzanie zmianą, itp.;
– Bycie pierwszą linią kontaktu dla klientów wewnętrznych w zakresie usług serwisowych;
– Odpowiedzialność za budowanie relacji biznesowych z partnerem;
– Praca nad budowaniem i ciągłym ulepszaniem już funkcjonujących procesów;
– Cykliczne raportowanie KPI i SLA;
– W zależności od potrzeb – przyjmowanie roli Process Consultanta lub Major Incident Managera.

Wymagania:

– Minumum 3 lata doświadczenia w obszarze zarządzania serwisem lub procesem IT;
– Doświadczenie w projektach tranzycji i/lub transformacji;
– Ogólna wiedza z obszaru IT pozwalająca na efektywne prowadzenie projektów;
– Znajomość ITIL, która pozwoli na pracę przy optymalizacji i tworzeniu procesów w organizacji;
– Ze względu na współpracę z międzynarodowymi zespołami konieczna jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
– Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych i współpracy z wieloma jednostkami biznesowymi;
– Samodzielność i proaktywność w działaniu;
– Umiejętność rozwiązywania problemów, ale również ich unikania poprzez nastawienie na bycie “always one step ahead”;
– Otwartość na zagraniczne wyjazdy w ramach prowadzonych projektów.

Oferujemy:

– Pracę w wewnętrznych strukturach skandynawskiej firmy o zasięgu międzynarodowym;
– Udział w globalnym projekcie transformacji organizacji IT;
– Możliwość pracy na samodzielnym stanowisku;
– Umowa o pracę;
– Pakiet benefitów: prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie;
– Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.