Incident Coordinator

Incident Coordinator

Dla naszego Klienta, firmy z branży healthcare pochodzenia skandynawskiego, znanej ze swojego innowacyjnego podejścia do biznesu i wysokich standardów pracy, poszukujemy Incident Coordinator’a. Obejmując to stanowisko dołączysz do zespołu IT Service Management zlokalizowanego w Warszawie i weźmiesz udział w globalnej tranzycji i transformacji procesów IT. Twoja rola skoncentruje się na koordynacji komunikacji pomiędzy dostawcą zewnętrznym a zespołem IT Service Management w ramach procesu zarządzania eskalacjami incydentów.

Zakres obowiązków:

– Kierowanie eskalacji do dostawcy zewnętrznego;
– Nadzorowanie postępu prac po stronie dostawcy;
– Raportowanie rezultatów prac do zespołu IT Service Management w celu zobrazowania performance’u dostawcy i poziomu oraz ilości eskalacji;
– Kontakt z Klientem wewnętrznym;
– Tworzenie okresowych raportów;
– Tworzenie dokumentacji technicznej.

Wymagania:

– Minimum roczne doświadczenie zdobyte w jednym z poniższych obszarów:
wsparcie techniczne w ramach pierwszej lub drugiej linii wsparcia;
zarządzanie usługami IT;
zarządzanie procesami IT (w szczególności Incident Management);
administracja systemów i/lub aplikacji;
– Komunikatywność;
– Wysokie zdolności organizacyjne, w tym umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu;
– Asertywność;
– Umiejętność pracy w zespole;
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
– Mile widziana znajomość standardów ITIL.

Oferujemy:

– Pracę w wewnętrznych strukturach skandynawskiej firmy o zasięgu międzynarodowym;
– Możliwość zdobycia doświadczenia w ramach globalnego projektu transformacji;
– Samodzielność w działaniu;
– Umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy (z możliwością przedłużenia);
– Pakiet benefitów: prywatne ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie na życie;
– Dostęp do profesjonalnych szkoleń na poziomie międzynarodowym.